siDEBAB membesar

Lilypie Second Birthday tickers

Monday, November 1, 2010

Kenapa Harus Pindah Rumah???



hi.. morning sume..
wah.. ari nih da 1 Nov laa
tinggal 25 hari jek nk jadik bini org kan..
takut ade, gusar ade, mcm2 la ade.. hehe
anyway, entri kali nih nk cite pasal pindah umah
smlm, 31/10/10 sy pindah umah..
dari rumah bujang ke rumah bukan bujang..
hehe.. penat tau!
satu badan lenguh2 nih
tuh bru angkat brg
lum settle nk kemas2 lgik nih
adoiiiiii, penatnyer makkkk
okehla..
nk p tidooooo.. haha.. by2

4 comments:

Leonora Halim said...

kena lah pindah rumah uols... :) kalo lenguh byk, letak YokoYoko k...

ctsafa@mel said...

leonara: iye la uolss..harus pindah!.. ingt nk ajak u tlg2 skali. hehe

Puan D0T said...

haha.. best tau lepas kawen duk sesama...
byk benda kite blajar nnti.. hhihih.. penat sekarang xpe..

ctsafa@mel said...

puan DOT : mmg ler besh.. huhu.. tp sementara nih duk sorang2 dulu.. tuh x besh.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

There was an error in this gadget