siDEBAB membesar

Lilypie Second Birthday tickers

Monday, January 31, 2011

Abbycatering Taman Perpaduan

salam,sebelum memulakan bicara ttg tajuk yg sepatutnya,
saya disini ingin mengucapkan "Selamat Hari Lahir" buat ayah tercinta...
terima kasih ayah atas segala-galanya..
maafkan sy andai sy ada membuat ayah terasa hati..
moga ayah panjang umur dan murah rezeki hendakNYA...


ayah saya yg berbaju PINK time majlis saya
saya sayang ayah saya!!!


okeh, berbalik pd tajuk entri.
saya akan cerita sedikit mengenai catering semasa majlis sy berlangsung...
saya cerita mengenai kelambu khemah .. mcm gambar di bawah


okeh, mcm gambar itu.. sy x reti nk ckp mcmne.. tp, yg sy kenal ini kelabu bwh khemah..
cantik bukan? yup.. ikutkan hati mau saja semua khemah2 sy ade kelabu mcm nih.. tp, wang tidak mengizinkan..hehe
jadik, saya dan mak saya berbincang dgn pengurus abbycatering iaitu En Amin, kami hnya mau 2 daripada 12 khemah sahaja yang berkelambu.
dan bila mereka memasang kelabu khemah ini, mereka memasang 4 kelambu khemah.. terkejut saya.. rupe-rupenya en amin bg hadiah kpd sy.. hehe.. tq ye en amin...


lihat,menarik bukan kelambu khemah ini..
ia dipasang 4 buah khemah utama.. iaitu khemah meja pengantin, khemah pelamin, khemah rombongan penagntin lelaki dan khemah laluan karpet merah.

okeh, seterusnya, dalam pakej catering juga disediakan meja tetamu vip & meja makan pengantin.
baiklah, sy cerita ttg meja makan vip @ rombongan pengantin lelaki dahulu..
kami diberi 6 DOM iaitu 6 set makanan yang telah dihidang...
hiasanya sgt simple, tp menarik. mai tgk gambar.

okeh, ini cth meja tetamu vip @ romobongan pengantin lelaki
oppss: tanda "RESERVE" tuh saya DIY sendiri tau...

susunan meja vip.. sebelah tuh khemah pelamin..hehe


dibawah ini pula hiasan meja penagntin.. En Amin memberi cadangan hanya 6 org shj yang menemani pengantin,supaya tidak sesak dan semak.. saya dan mak saya setuju shj.
tp, bila majlis berlangsung, apa yg terjadi sy tidak blh membantah.. Makcik sy memintak di tambah 2 kerusi lagik utk pengapit.. adoi, layan kan aje.. huhuhu

sweet jek tgk..

laluan karpet merah
khemah saya semuanya ade 12 biji..
fuh, agak jauh jua mau sampai ke pelamin tau.. hehe

dan saya mau puji En Amin disini..
dgn baik hati, En Amin mensponser kek 3 tingkat kepada saya.. yipi yipi..
hepi..
ape pun, tQ En Amin, moga murah rezeki yee ;)

kek nih sgt sedap okeh!...

jadi,pd sapa-sapa yg ade kat kwsn ipoh, atau di perak dan di mana-mana shj di malaysia nih,
yg nk kwen, nk dodoi cucu dll, meh la try contek ngn abbycatering

pasti anda berpuas hati.. siyes beb!

2 comments:

Unknown said...

hi beshnya. link U :)saya pun tgh fikir dekorasi khemah :)

ctsafa@mel said...

anaztasias: hehe.. tq2.. xpe, mybe entri sy leh di jadikan panduan kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers