siDEBAB membesar

Lilypie Second Birthday tickers

Friday, February 11, 2011

Gambar Canvas

Salam jumaat sume..
moga hari ii lebih baik dari hari-hari yang lalu
okeh, entri kali ini nak cerita serba sedikit about The Canvas..
sekarang da macam trend kan..
klu pergi wedding sape-sape, mesti ade gambar canvas sebagai peganti "Banner".. **terutama wedding b2b

yla.. bile pikir2 blik, klu buat banner, nnt xterpkai balik..
skrg sume brg naik..
jdik kena la jimat cermat..
pasal canvas nih, leh jimat cermat.. sebab ape?? sbb nnt gambar tuh kite boleh pkai balik kan..kan..
leh la letak kat dinding rumah baru nnt.. hehe
mcm tuh la saya pikir dlu..
mmg niat nak buat banner.. tp, mcm xbest la plak..
sbb dlu abang saya kawen pun buat banner..last2 banner tuh duk simpan jek dlm stor..
x pun, banner tuh dijadikan alas ape-ape.. huhu

haaa,ikutkan perancangan saya, saya nk buat frame gambar yang BESAR PUNYEE..
tp, ape kan daya, bajet saya tidak mencukupi tuk buat itu frame.. huhu
so, saya pun dpt idea dari b2b jugak.. tgk blog-blog.. jln sne sini..
dan saya ade terjumpe blog yang membuat canvas..
harganya pun not bad... (saya mampu memilikinyer)
huhu

bile dah ade gambar canvas, mesti la kena ade art stand kan..
fuh, art stand paling2 murah saya jumpe ade la dalam rm100++..
tapi mcm xberbaloi kalau saya beli..
sbb nak pkai hanya beberapa jam shj..
nak sewa, ngak tahu sapa yang nak sewa kan..
so, nasibla the perfect canvas nih pun ade jual art stand yang hanya rm40..
wow.. berbaloi-baloi kan..

jadik, pd sapa-sapa nak wat frame ke, canvas ke, rancang betul-btul dan pastikan bajet anda sgt-sgt mencukupi yee ;)

meh layan cth gambar canvas yang saya tempah
tadaaaa






p/s: tq buat the perfect canvas sbb merealisasikan impian saya nk ade canvas mcm nih..
yeee.. leh gantung kat umah pasni kan.. ;)
pd sapa-sapa nak tempah, p lawat blog dieorg yee.. ;)

1 comments:

gorgeous ♥ said...

Salam...hi dear..nak tanya..canvas u ni size ape ye? how much is it? easle tu harganye rm40 yek..can u email me? fariha_gurl@yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers