siDEBAB membesar

Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, March 30, 2010

mau Kurus!!

yeahh.. aku mau KURUS!
x percaya?? percayalahh.. huhu
bknnyer ape, kite mau cantik.. pakai bju cantik2..
oke, meh aku stori mori skit...
korang bce "Majalah Pengantin" x?? sure bakal2 pengantin nih bace kan..kan..
of coz la korang ade pasan "Projek Serlahkan KilaunMu 2010" bersama jusmate5 kan..kan..
so, dgn ini, aku top 10..
huhu...
tahniah2 buat diri aku.. hehe
aku ngn top 10 yg lain (maksudnyer yg terpilih saja) akan dpt sponser jusmate5 selama 5 bulan oke!
gembiranya hati xterkata..
so, aku mau jd Juara.. jd, sume yg bce nih, doakan aku yee..
meh-meh layan pic2 aku kat bwh tuh

*
*
*
*
*
*
*
*
*



selamat dtg ke Karangkraf



sewakt interview.. seram sejuk jek rasenyerr



see.. ceria kan muka ku.. hehe


wif new friend

2 comments:

hana yoriee said...

wahhh..bestnye dia ada sponsor..jeles..hihi..kite kena diet pakai formula sendiri je..sob sob..

ctsafa@mel said...

hana yoriee: ala.. xpe la... janji diet gak kan..kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers