siDEBAB membesar

Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, March 30, 2010

wed myBro

salam, kali nih aku nk cite pasal wed mybro... sbb leh dikatakan hmpir 101% persiapan wed mybro nih aku yg buatkan..huhu
wed mybro tahun lepas (22/11/09)
tema mybro "purple+green"
kat bwh nih salah satu yg aku wat.. bilik tidur pengantin.
nama pun mybro, jd aku wat yg sgt2 simple.. sbb selalunya,side lelaki xpyh nk meriah2 sgt kan..
jd, jimat tenaga,masa dan duit...
idea nih pun bukan dra ku jugak.. aku byk survey kat
"Majalah Pengantin" gakk...



nih jek yg sempat snap..

pelamin by Butik Nasha

deco buah2 buahan by Kolej Komuniti

haa.. special renjis2... potpori lagik..
nak dijadika cite, masa majlis nih, masing2 sibuk.. pagi2 bru teringat pasal renjis2 nih..
sib la i beli potpori 1 bandle. haha. so, bantai itu jek la.. janji ade kan..

my family..

2 comments:

aCik GeE cHoMeY said...

lawa la awak hias bilik 2:-)

ctsafa@mel said...

tQ acik comel :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers