siDEBAB membesar

Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, May 31, 2011

hye!

Assalammualaikum sume ;)
wah-wah..
lame jugak yee x update2 ini blog..
hbis berhabuk bagai....
bukan ape, bile MALAS menjelma, sume bende xjadik kan..
Alhamdulillah, selama saya xupdate blog nih, macam2 berlaki..
saya sibuk pindah rumah la..
sibuk buat buku pink laa
sibuk muntah pening loya sana sini
macam2 laa
Walaupun saya xupdate blog, tp saya rajin jalan2 kat blog awak-awak sume tau!
hurm.. nk update pe lgik eh?
nnt2 saya update lain ye.. sbb xde idea la plok.. maklum la.. da petang, idea nih ssh sikit nk keluar..
tambah2 da baham 2 bungkus nasi lemak pagi td ;)..
ape-ape pun, tq sapa-sapa yang sudi jenguk blog ini..
daa, bye2.. nnt kite update lain yee ;)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers