siDEBAB membesar

Lilypie Second Birthday tickers

Monday, April 19, 2010

Kisah Jam

oke... aku lme x update blog kan.. tp, bile update, 2-3 kali post lgik aku update.. hahahaha
xpe kan..kan..
post kali nih, aku mau cite kisah jam tuk mr S...
mr S nih mmg dr dulu berkenan jam tgn jenama TISSOT..
(adoi.. udah la mahal jam tuh)
nk di jdkan cite, rye cina ari tuh, kiteorg p KL ngn mak aku,adik2 aku.. hehe
mr S yang bwk kan..
pas tuh, jln2 nk g cr brg, terjumpe la jam mcm kat bwh nih
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
kredit to mr google

haaaaaaaa.. lebih kurang mcm nih la... so, nk x nak, kne bli maaaa
tp, dgn bersyarat!!...
jgn pakai sampai kwen!!
hahaha
so, aku pun beli kan la.. sian tgk muke mr S tuk kan..kan..
tambah2 lak limited editoin nyerr.. mmg susah nk dpt la.. dpt lak less %% nyer..
walaupun less sikit, tp aku syokkkk habis... dan warrantynyer plak tarikh kireorg nikah nnt.. so, xrugi la beli awai kan..kan.. TQ buat "kakak" jual jam nih.. hehe
jd, jam nih aku bg mak aku simpan kat dlm almarinyer.... klu mr S nk tgk jam die, tggu la tarikh nikah yeee
lalalala....
cume skrg nih, pening nk pkir nk gubah hantaran nin mcmne??
perlu ada motor ke? hahaha
da ade helmet kan.. mesti ade motor kan.. kan.. bru smart!!!
so, b2b sini ade idea x??????
pening gak nih......


p/s: sian kat jam dlm helmet nih duk dlm kotak jek lgik kan..kan..

4 comments:

Aty Fared said...

wwooww..smartnyer jam nie.. demand gak ek taste..heheh.. sebab dah sayang layan kan gak ek... ;) samer ar..baru ni pon saye beli jam tuk en tunang.. memang cerewet... hahahha...

PUAN THALHA : said...

wow!! so cool!!
awak, nak tanya harga jam ni dan lokasi nak beli.
kalau ada budget lebih, nak bagi sebab sooo cool!
so far, tak ada perancangan lagi sebab dah bagi jam time beshday dan hari pertunangan hari tuh. hee

if you dont mind, please email me at : mythalha@yahoo.co.uk

thanks dear! :)

ctsafa@mel said...

ty_farEd: itu la pasal.. demand sgt2.. laki2 nih suke sgt yg brand2... huhuhu.. sian kite yg kaum hawa nih kan..kan..

ctsafa@mel said...

thalhazlin: i da email kat u.. heheh :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers