siDEBAB membesar

Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, February 17, 2011

Pencuci Muka

Selamat ptg sume..
okeh..rmai ( xramai sgt laa ) tertanye-tanye saya memakai pencuci muka ape sbb muke nmpk cantikk jek.. pas tuh xde pun jerawat mawat nih...
adoi, tp kalau anda-anda semua tengok menggunakan kanta pembesar.. mesti terkejut berok punya.. sbb saya pun byk jerawat mawat nih....
okeh-okeh, lupe kan saja pasal jerawat saya..
meh nak stori sikit pasai pencuci muka yang saya pakai..
sebenarnya, dlu saya pkai pond's aje..
tetibe, bertukar arah plak ke Musatajab nih..
sbb ape? sebab model die BIENDA..
haha.. sbb nak cantik mcm BIENDA, saya pun try la sabun mustajab nih..
hasilnya. owhhhh..
sgt berkesan..
dan sampai sekarang tetap setia pada mustajab..




inilah set percubaan mustajab.. hanya rm39.00 j

see,muke saya!.. yang bertudung grey itulah saya!.. hehe

jadik, sapa-sapa yang nk try, try ajek la...
kompem sebijik mcm BIENDA.. hehe ;)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers