siDEBAB membesar

Lilypie Second Birthday tickers

Monday, February 7, 2011

sedetik lebih-by Anuar Zain

ermm.. boring lorh.. xtau nak bikin apo!
byk plok entri ari nih kan.. kan.. haha
sbb pe? sbb boring punye pasal la nih!

haaaa,da bln 2 da kan.. kejap ajoo
Alhamdulillah saya makin hepi n makin bertambah-tambah ketembaman di pipi ini..
hehe
erm, xsyok kan kalau sang suami kita xromantik mcm sang suami-suami yang lain..
alaaaa.. mcm cite-cite drama tuh..
cite "nigina la, cite rozanna la.." haip, apsal byk sgt cite nih rosyam nor berlakon nih? huhu.. tp, mmg pun, rosyam nor nih romantik kan..
untungnyerr la kan..
tp, saya pun patut bersyukur sbb mr S tidak romantik!.. haha.. sbb pe? sbb ti xde la die mengayat org lain..kan..kan.. haha
nk dijadikan cerita, saya saje je nak bermanje-manja ngn mr S..
mcm nih dialognyer :-

time nih saya otw nk g office, dgr plak HOTFM.. tgh putarkan lagu "by anuar zain" tuh..
trus saya sms mr S

"abg, dgr jap lagu kat HOTFM" mr S : lagu ape yang? saya: alaaa,lagu skrg nih.. sedap kan..kan.. mr S: ish... lagu apenyer? trus mr S call : lagu ape yang? haish.. abg xsuke la anuar zain nih!.. xkisah la lagu die nih sedap ke idak, tp mmg xsedap.. saya: haish.. abg nih x romantik la!

see, mr S mmg xromantik kan... klu tiap kali lagu sedetik ini ke udara, mesti die slowkan volume radio!. haaisshh.. menci la mr S nih..
soooo X romantik!

jadik, pd sape-sape punye suami mcm mr S saya, byk2 la bersabar.. mungkin mereka ade romantik yang lebih indah dari ini kan..
hehehe
jom layan aje lirik nih..

Setiap nafas yang dihembus

Setiap degupan jantung

Aku selalu memikirkanmu

Dalam sedar dibuai angan

Dalam tidur dan khayalan

Aku selalu memikirkanmu

Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang

Barulah terasa ku bernyawa

Kasihku…ku amat mencintai kamu

Kerana kau beri erti hidup

Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya

Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan

Ku bersyukur adanya kamu

Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia

Asal masih adanya kamu

terlalu mendalam lirik nih kan..
**pd sapa-sapa yang paham..
mr S sy x paham! haahahaha
p/s: if mr S bce blog ini, jgn maraaa yee... hukhukhuk ;)

4 comments:

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

hehe...ade hikmah si dia ta romantik =)

Yang comel,
Khumaera Ismail

ctsafa@mel said...

khumaera: yups.. mmg ade hikmahnyer kan.. ;)

farahfatihah said...

hehehehe bg dia baa lirik tu dulu....myb dia xsuka dgn anuar zain kot hhhee

ctsafa@mel said...

ff: huhu.. lum sempat nak suh die bce lirik tuh.. xtau la die mau bce ke x? hukhukhuk ;(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

There was an error in this gadget